divendres, 17 de novembre del 2017

Obra col·lectiva en homenatge a Joan Fuster

Dijous que ve tindré el plaer d'anar a la presentació d'aquest llibre en què he col·laborat encara que siga mínimament. I això perquè l'estimat mestre i amic Josep Lozano m'ho va proposar la primavera passada, i jo li vaig enviar a penes una anècdota que em contaren fa molts anys a propòsit de l'Assemblea d'Història de la Ribera que va tindre lloc a Carcaixent. Tot i que jo no vaig arribar a conéixer Joan Fuster, ni tan sols a participar en cap acte en què ell estiguera. Però sense dubte va ser i és un referent intel·lectual per al País Valencià, si més no. El cas és que els coordinadors de l'obra (Josep Lozano i Salvador Vendrell) varen trobar que podien incloure-la en el llibre. De manera que si vos abelleix apropar-vos, a l'espai Joan Fuster de Sueca estarem.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada