dimarts, 13 de novembre del 2012

Dimarts 13, i amenaça de pluges fortes. I una rectificació d'última hora

El tema de la tertúlia serà bàsicament sobre aquest llibre

Com que "el que diu que sí també diu que no" i entenc que també  a l'inrevés, i "la paraula és l'home", que diuen al meu poble, és el cas que aquest cap de setmana el tinc quasi de gom a gom. O siga, tot és voler centrar-me en una novel·la... i no hi ha mans.
Vejam, divendres 16 tinc la presentació de Cendres de Ternils a Manuel; cosa de què no em queixe en absolut. Seria un borinot i molt més encara, un desagraït, si no fóra una persona com cal i em queixara de participar en la presentació d'un llibre que és meu, i que gràcies a una editorial que es juga els diners s'ha publicat.
Però ara, un poc d'imprevist, he d'afegir un altre acte més, i és que diumenge 25, en un dels raconets del món on caldrà que em busqueu si em perd algun dia (el Pla de Corrals), participaré en una tertúlia posterior a una paella sobre bandolerisme als voltants del Buixcarró i la vall de Barxeta. O siga, que bàsicament parlaré de Bandolerisme a Barxeta (Bernat i els dos germans Escrivà); especialment d'aquests dos germans que són els bandolers protagonistes de la que espere que a poc a poc siga una llegenda famosa, compartida ara per ara -únicament, em sembla- entre els pobles de Barxeta (la Costera) i Rafelguaraf (la Ribera).
Per si vos abelleix, vos faig sabedors que hi haurà una visita guiada (preu 13 euros, inclou dinar). Per a participar, contacteu amb Lluís Seguí, telèfon 665 469 828. L'eixida serà a les 9,30 h. des de les escoletes del Pla de Corrals, i el dinar està previst cap a les 14,00 h. al bar Buixcarró. Hi haurà alguns pocs exemplars a la venda dels dos llibres: Bandolerisme a Barxeta i Cendres de Ternils.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada